Klachtenregeling

NoviaCura streeft ernaar zo goed mogelijk en naar ieders wensen mondzorg te verlenen.

Onverhoopt kan het voorkomen dat een behandeling door onze mondzorgprofessionals of een gedraging/uitlating van een van onze andere medewerkers niet naar wens is en tot onvrede leidt. In dergelijke gevallen is het belangrijk dat we samen tot een oplossing komen.

 

Open voor elke vorm van commentaar

NoviaCura wil graag dat u zich vrij voelt om ideeën, tips, signalen, onvrede of klachten met onze medewerkers te bespreken. Daarom staan we open voor elke vorm van commentaar.

 

Klachtenregeling

Middels de klachtenregeling streven we ernaar een zorgvuldige klachtenbehandeling te garanderen en daarmee uw onvrede weg te nemen. Ook kunnen we belangrijke verbeterpunten ten aanzien van de kwaliteit van onze dienstverlening uit de klachten filteren en deze implementeren in onze werkwijze.

 

Onder Downloads hieronder is de uitgebreide klachtenregeling te lezen. Middels het klachtenformulier kan een klacht ingediend worden.

Downloads

"NoviaCura maakt het verlenen van tandheelkundige zorg mogelijk in situaties waar reguliere zorgverlening tekort schiet."

Dank u!

Hartelijk dank voor uw inschrijving.

Dank u!

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.